Addiction way out problem sign.

Çfarë mund të bëjnë komunitetet muslimane për të parandaluar dhe trajtuar përdorimin e drogës midis të rinjve muslimanë?

Hyrje dhe Temat kryesore

Hulumtimi parësor mbi përdorimin e substancave dhe varësinë nga të rinjtë muslimanë është i kufizuar. Megjithatë, hulumtimet ekzistuese tregojnë se të rinjtë muslimanë përdorin dhe eksperimentojnë me substanca dehëse dhe priren drejt sjelljeve të rrezikshme në mënyra të ngjashme me bashkëmoshatarët e tyre jomuslimanë.

Në këtë seri diskutimesh në grupe të vogla, pjesëmarrësit u fokusuan në nevojën për rritjen e ndërgjegjësimit për përdorimin e drogës, varësinë dhe parandalimin; Shendeti mendor; një kuptim më i madh i tjetërsimit dhe sfidave të të rinjve; dhe një fokus në ndërtimin e kapaciteteve pozitive dhe kuptimplote dhe kërkimin e zgjidhjeve rreth përdorimit të drogës, varësisë dhe parandalimit.

Më poshtë janë disa nga temat kryesore dhe rekomandimet nga mbledhja:

Droga dhe përdorimi i drogës

Droga siç përcaktohet nga Instituti Kombëtar për Abuzimin me Droga (NIDA) është, “çdo substancë që ndryshon kimikisht funksionimin e trupit dhe mendjes suaj”. Drogat përfshijnë çdo substancë, të ligjshme ose të paligjshme, të përdorura për t’u dehur dhe për të ndryshuar mënyrën se si ndihet një person. Duhani dhe alkooli janë droga të ligjshme, ndërsa drogat ilegale përfshijnë kokainën dhe heroinën. Marihuana është një drogë e ligjshme ose e paligjshme në varësi të shtetit.

Raporti i CASA Columbia (Qendra Kombëtare për Varësinë dhe Abuzimin me Substancat në Universitetin e Kolumbias) i botuar në qershor 2011 me titull ‘Abuzimi me substancat te adoleshentët: Problemi numër 1 i shëndetit publik në Amerikë’ thotë: përdorimi i subtancave narkotike dhe abuzimi me to nga të rinjtë është problemi më i madh shëndetësor dhe njëkohësishtë më i kushtueshmi në Amerikë sot. Kostoja vjetore e shpenzimeve të adoleshentëve në shit-blerjen e lëndëve narkotike e arrinë shumën e 68 miliardë dollarëve vetëm në Shtetet e Bashkuara, ndërsa për mbulimin e shpenzimeve të programeve të drejtësisë dhe rehabilitimit shkojnë mbi 14.4 miliardë.

Vazhdimësia e përdorimit të substancave dhe varësia

Varësia është një sëmundje komplekse, shpesh kronike, e cila ndikon në strukturën dhe funksionin e trurit. Më e përhapur se sëmundjet e zemrës, diabeti ose kanceri, varësia mund të prekë këdo. Kur një përdorues i drogës është i varur, ai nuk mund të ndalojë marrjen e drogës ose substancës edhe nëse dëshiron. Drogat po ndryshojnë mendjen dhe kur është i varur, një person fillon të ketë nevojë për drogën për të funksionuar normalisht dhe do të bëjë gjithçka për ta marrë atë. Përdorimi, mbipërdorimi (ose abuzimi) i qëllimshëm dhe varësia shkojnë përgjatë të njëjtës vazhdimësi; njëri mund të çojë te tjetri nëse përdorimi nuk monitorohet nga afër.

Parandalimi është më i mirë se ndërhyrja

Adoleshentët që fillojnë të përdorin drogë kanë më shumë gjasa të kenë probleme afatgjata të drogës. Në fakt, sipas CASAColumbia dhe Above the Influence – pjesë e Partneritetit për Fëmijët Pa Droga – 90% e amerikanëve me një problem abuzimi me substancat filluan të pinë duhan, ose të përdornin droga të tjera para moshës 18 vjeç.

Parandalimi i përdorimit të drogës është më i preferueshëm sesa trajtimi i mëvonshëm. Sipas Institutit Kombëtar për Abuzimin me Drogën (NIDA), programet e parandalimit të drogës janë shumë efektive. Programet parandaluese të provuara dhe të testuara që përfshijnë familjet, shkollat, komunitetet dhe mediat të cilat së bashku mund të reduktojnë abuzimin me drogën dhe varësinë.

Në shtëpi, prindërit mund të parandalojnë përdorimin e drogës duke:

  • Folur hapur me fëmijët e tyre për drogën
  • Qenë pjesë e jetës së fëmijëve të tyre
  • Mbajtjur nën kontrollë fëmijët, me kë shoqërohen, çka konsumojnë në rrjetet sociale (kuptohet pa e tepruar në mbikqryrje)
  • Vendosur rregulla të qarta dhe zbatimi i tyre në mënyrë të drejtë
  • Dhënë një shembull të mirë për fëmijët e tyre
  • Edukuar fëmijët e tyre t’i thonë ‘jo’ drogës
  • E bërë shtëpinë të pastër dhe të sigurt nga droga, alkooli, ilaçet dhe substancat tjera të rrezikshme

Rritja e ndërgjegjësimit për përdorimin e drogës dhe varësinë

Programi dhe mesazhet nga Instituti Kombëtar për Abuzimin me Drogën (NIDA) dhe të tjerët janë të qarta: përfshirja e prindërve, shkollave dhe komunitetit është çelësi për parandalimin dhe reduktimin e përdorimit dhe abuzimit të drogës tek të rinjtë. Me mbështetje, të rinjtë mund dhe do t’i thonë jo drogës.

Një nga sfidat më të mëdha me të cilat përballen të rinjtë muslimanë në lidhje me përdorimin e substancave dhe varësinë nuk është cenueshmëria e tyre, por mungesa e ndërgjegjësimit në komunitetet muslimane. Shumë prindër muslimanë nuk e dinë se çfarë të kërkojnë për sa i përket sjelljeve të rrezikshme që lidhen me abuzimin me substancat tek adoleshentët, sepse ata nuk janë të mirëinformuar rreth përdorimit të drogës dhe varësisë.

Më sfiduese sesa mungesa e njohurive të prindërve dhe komuniteteve për këto çështje, është se shumë janë mohues. Duke mos besuar se fëmijët e tyre po eksperimentojnë me drogën, ata nuk e shohin nevojën për të mësuar rreth përdorimit të drogës dhe varësisë.

Hulumtimi parësor mbi përdorimin e substancave dhe varësinë nga të rinjtë muslimanë është i kufizuar. Megjithatë, hulumtimi paraprak tregon se të rinjtë muslimanë nuk janë dukshëm të ndryshëm nga bashkëmoshatarët e tyre të feve tjera në përdorimin dhe eksperimentimin e substancave abuzive dhe sjelljeve të rrezikshme.

E thënë thjesht, të rinjtë muslimanë janë të cenueshëm ndaj sjelljeve të rrezikshme të lidhura me abuzimin me substancat adoleshente, që është problemi më i kushtueshëm dhe më i vështiri për t’u parandaluar i shëndetit publik në Amerikë. Për hir të të rinjve muslimanë dhe rinisë në përgjithësi, muslimanët duhet të jenë pjesë e zgjidhjes dhe rritjes së ndërgjegjësimit për përdorimin e drogës dhe varësinë.

Tejkalimi i tjetërsimit

Tjetërsimi është rezultat i refuzimit në nivele të shumta. Kur një person ndihet i tjetërsuar, ai bëhet i ndjeshëm ndaj sjelljeve me rrezik të lartë.

Tjetërsimi që ndjejnë të rinjtë muslimanë është real. Duke mos ditur apo kuptuar se ku përshtaten, të rinjtë muslimanë ndihen të ngujuar, të refuzuar dhe të hutuar në nivele të shumta – identiteti i tyre musliman është nën sulm nga media, ata ndihen të keqkuptuar nga prindërit e tyre, ata nuk ndihen të mbështetur nga xhamia e tyre dhe mjediset e komunitetit dhe ata përballen me një klimë armiqësore në shkollë.

Këto ndjenja të tjetërsimit mund të jenë veçanërisht të rrezikshme për të rinjtë muslimanë. Të demonizuar në media dhe në kërkim të modeleve, ata nuk kanë ku të kthehen dhe janë jashtëzakonisht të pambrojtur.

Kjo dobësi dhe tendenca ndaj sjelljeve të rrezikshme në moshën e tyre i bën të rinjtë muslimanë jashtëzakonisht të ndjeshëm ndaj përdorimit të drogës. Droga është kudo – në televizion, media sociale, filma, muzikë dhe sigurisht, miqtë e tyre.

Në fakt, gjatë diskutimeve, disa pjesëmarrës përmendën se në shkollën e mesme “shokët e tyre ishin të gjithë përdorues të drogës”.

Adoleshentët kërkojnë përkatësinë. Nuk është e lehtë t’i rezistosh presionit social dhe të bashkëmoshatarëve. Megjithatë, të thuash jo është kritike për parandalimin e përdorimit të drogës. Programet e parandalimit të varësisë në shkollë dhe në komunitet të CASAColumbia fokusohen në aftësitë e jetës si rezistimi ndaj presionit social, forcimi i vetëvlerësimit, përmirësimi i komunikimit dhe menaxhimi i stresit për të ndihmuar fëmijët, të rinjtë dhe adoleshentët.

Në mënyrë të ngjashme, hulumtimi i Dr. Ahmed tregon se rrjetet dhe programet sociale dhe rekreative të bazuara në shkollë dhe në komunitet – klubet muslimane, shoqatat studentore, programimi i të rinjve – mund të rrisin ndjenjën e përkatësisë së një të riu. Veçanërisht nëse këto rrjete dhe programe janë aktive, të fuqishme, të përshtatshme për zhvillimin, përkatësisht kulturalisht dhe të ndjeshme nga ana fetare, ato mund t’u ofrojnë të rinjve alternativa të mundshme për t’u bashkuar me bashkëmoshatarët e tyre në aktivitete të rrezikshme si përdorimi i drogës tek adoleshentët.

Rritja e të kuptuarit të Islamit

Islami inkurajon kujdesin për veten dhe është ndërtuar mbi parimet pozitive të shpresës, mëshirës, ​​faljes dhe dhembshurisë. Fatkeqësisht, shumë të rinj muslimanë nuk e kuptojnë këtë sepse ata nuk kanë një kuptim të fortë themelor të Islamit.

Për shkak të boshllëqeve në edukimin e tyre formal islam, të rinjtë muslimanë nuk e ndjejnë gjithmonë se kanë një marrëdhënie me Zotin. Ata mendojnë se Zoti nuk i pranon sepse nuk janë të përsosur dhe mund të bien në dëshpërim. Pa një rrjet mbështetës, ata nuk dinë se ku të drejtohen për udhëzime, njohuri dhe mbështetje, dhe fillojnë të vizatojnë “vijat e kuqe” të tyre rreth asaj që lejohet dhe nuk lejohet, duke eksperimentuar me drogën, alkoolin dhe përfshirjen në sjellje të tjera të rrezikshme.

Edukimi fetar i menduar dhe i synuar, duke folur për realitetet dhe vendimet e përditshme me të cilat përballen të rinjtë muslimanë, mund të ndihmojë në kapërcimin e këtyre boshllëqeve.

“[Stigma vjen nga ideja që] nëse dikush vuan nga një sfidë e shëndetit mendor, kjo është disi një reflektim i mungesës së besimit ose ndëshkimit nga Zoti për një mëkat të mëparshëm, ose besimi se kjo sfidë kërkon vetëm durim, këmbëngulje dhe lutje dhe kjo duhet të lehtësojë atë që po kalon personi. Kjo çon në shumë turpërime fetare.” – Kamila Rashad, profesoreshë muslimane në Universitetin e Pensilvanisë

Rritja e të kuptuarit të shëndetit mendor

Abuzimi me drogën dhe sjelljet e tjera të rrezikshme janë të lidhura ngushtë me çështjet e shëndetit mendor. Të dyja prekin të njëjtat pjesë të trurit. Individët me probleme të shëndetit mendor kanë dy herë më shumë gjasa të abuzojnë me drogën, dhe më shumë se gjysma e abuzuesve të drogës gjithashtu kanë probleme të shëndetit mendor, duke përfshirë depresionin, ankthin, çrregullimin bipolar, ADHD (çrregullimin e deficitit të vëmendjes/hiperaktivitetit) dhe çrregullimin e personalitetit antisocial.

Në Shtetet e Bashkuara, një në pesë të rritur amerikanë ka sfida të shëndetit mendor. Sëmundja mendore është shumë kufizuese dhe mund të ndikojë në aftësinë e një personi për të funksionuar në baza ditore. Sipas Kamila Rashad, themelues e Fondacionit Musliman të Mirëqenies (MWF – Muslim Wellnes Foundation), profesionistët e shëndetit mendor mendojnë se shkalla e sëmundjeve mendore është e njëjtë edhe tek muslimanët amerikanë. Megjithatë, shumë muslimanë amerikanë nuk kërkojnë këshillim apo ndonjë formë tjetër të rehabilitimit.

Çështjet e shëndetit mendor janë stigmatizuar në komunitetet muslimane amerikane. Megjithatë, po bëhen përpjekje për të adresuar shqetësimet e shëndetit mendor midis muslimanëve. Janë disa institute dhe qendra të cilat punojnë në adresimin e çësthjeve që kanë të bëjnë me shëndetin mendor, ndër to:

  • Instituti për Shëndetin Mendor Mysliman (MMH), i themeluar më shumë se një dekadë më parë në Michigan, kryen kontakt me komunitetin nëpërmjet seminareve edukative, mban takime online me profesionistë muslimanë të shëndetit mendor, mbanë konferenca vjetore dhe drejton Revistën e Shëndetit Mendor Musliman. MMH bashkëpunon me organizata duke përfshirë:
  • com – një faqe interneti që promovon ndërgjegjësimin për çështjet e shëndetit mendor në lidhje me muslimanët.
  • Fondacioni Musliman i Mirëqenies (MWF), një organizatë që punon për të rritur ndërgjegjësimin për çështjet e shëndetit mendor në komunitetet muslimane përmes dialogut, edukimit dhe trajnimit. MWF punon me imamë/udhëheqës fetarë, anëtarë të komunitetit dhe profesionistë të shëndetit mendor, dhe gjithashtu organizon sesione trajnimi njëditore të Ndihmës së Parë të Shëndetit Mendor (MHFA). Në qershor 2014, një grup i ndryshëm prej 40 imamësh dhe drejtues të komunitetit të Atlantës ndoqën një Trajnim për Ndihmën e Parë për Shëndetin Mendor.
  • Instituti i Familjes dhe Rinisë (FYI) është i fokusuar në reduktimin e stigmës dhe edukimin e anëtarëve profesionistë dhe të komunitetit mbi çështjet e shëndetit mendor nëpërmjet botimeve (Këshillimi i Muslimanëve), seminareve mbi çështjet e shëndetit mendor dhe ndërhyrjeve (për profesionistët dhe anëtarët e komunitetit) dhe artikujve të ndryshëm.

Gjithashtu, në vitin 2013, Profesionistët Muslimanë Amerikanë të Shëndetit (AMMHP) në partneritet me Shoqërinë Islame të Amerikës së Veriut (ISNA) organizuan një seri seminarësh me temë “Çështjet e mendjes: Adresimi i traumës mendore në komunitetin musliman” për t’u dhënë të rinjve të moshës 15-25 vjet një platformë për të ndarë përvojat e tjetërsimit dhe diskriminimit që mund të kenë përjetuar.

Në përgjithësi, komunitetet muslimane duhet të jenë më të vetëdijshme për çështjet e shëndetit mendor. Ata gjithashtu duhet të kërkojnë profesionistë më të trajnuar të shëndetit mendor që janë muslimanë, gjithashtu edhe profesionistë të shëndetit mendor që nuk janë muslimanë, të cilët janë kulturalisht të ndjeshëm ndaj Islamit dhe muslimanëve dhe nevojave të tyre të shëndetit mendor.

Mesazhe pozitive

Përdorimi i drogës, varësia dhe shëndeti mendor janë të stigmatizuara në komunitetet muslimane. Individët në rrezik që kërkojnë të kapërcejnë njërën ose të dyja këto pengesa hezitojnë të kërkojnë dhe të marrin këshillim dhe ndihmë për shkak të ndjenjës së turpit dhe dështimit.

Në lidhje me rininë në veçanti, duhet shmangur prirjet për turp. Fokusi në angazhimin pozitiv është thelbësor për zhvillimin proaktiv, konstruktiv dhe të bazuar në forcën e të rinjve.

Turpi në lidhje me sjelljet e varësisë parandalon shërimin dhe rrit shanset për t’u ripërfshirë në përdorim të substancave të ndaluara dhe ta rikthejë varësinë edhe njëherë. Rehabilitimi nuk mund të ndodhë në një mjedis turpi dhe stigme. Programi 12 hapësh i rehabilitimit (Një program 12 hapësh i cili për synim final ka pastrimin e trupit dhe mendjes nga varësia nga alkooli ose substancat narkotike) në fund të fundit punojnë për të kapërcyer turpin, për të nxitur pranimin dhe për të punuar drejt ndryshimit të sjelljes. Rehabilitimi gjithashtu nuk mund të ndodhë në izolim. Individët që luftojnë me përdorimin e drogës dhe problemet e shëndetit mendor kanë nevojë për mesazhe pozitive për shpresën dhe dhembshurinë. Programi dymbëthjetë hapësh përforcon gjithashtu rëndësinë e ndarjes së narrativave të shpresës, besimit dhe forcës dhe festimit të sukseseve të vogla.

Të mësosh për përdorimin e drogës dhe shëndetin mendor, dhe të lëvizësh përtej frikës, turpit dhe stigmës, është në interesin më të mirë të komuniteteve muslimane.

Ndërgjegjësimi pëpr burimet

Të rinjtë muslimanë, prindërit e tyre dhe komunitetet nuk janë gjithmonë të vetëdijshëm për burimet ekzistuese dhe rrjetet mbështetëse për të ndihmuar dhe promovuar shërimin nga varësia. Një arsye për këtë mund të jetë nevoja kritike që grupet e rikuperimit të jenë konfidenciale dhe anonime. Për shembull, ato mund të vendosen si klasa dhe jo si grupe rikuperimi. Konfidencialiteti dhe anonimiteti mund të shërbejnë për të hequr turpin dhe për të normalizuar përvojën, duke i lejuar një individi që shërohet nga varësia mundësinë për të marrë pjesë në komunitet gjatë periudhës së rehabilitimit.

Në nivel kombëtar, ‘Rruga e Paqes’ është një program sponsorizimi me 12 hapa për muslimanët me probleme të lidhura me varësinë. Programi ka 25 kapituj në nivel kombëtar dhe ekziston që nga viti 1989. ‘Rruga e Paqes’ përfshin parimet islame dhe është dëshmuar të jetë shumë efektiv për muslimanët që kërkojnë shërim. Takimet konfidenciale mund të mbahen në një qendër muslimane ose xhami. Si pikë referimi, shumë programe anonime të alkoolistëve mbahen në kisha.

Në nivel lokal, këto programe dhe trajtime mund të mbahen në qendrat muslimane. Një pjesëmarrës përmendi se një xhami në Detroit krijoi grupe mbështetëse muslimane për rehabilitimin – një për gratë dhe një për burrat – që shërbenin si mekanizma për riintegrim në shoqëri.

Flisni për çështje që kanë rëndësi në mënyra që kanë kuptim

Angazhimi i të rinjve fillon me përfshirjen në tregimet dhe bisedat e tyre. Të rinjtë po flasin për Caitlyn Jenner dhe çështjet transgjinore, legalizimin e marihuanës në shtetet anembanë vendit dhe legalizimin e martesave të të njëjtit seks në të 50 shtetet. Nëse prindërit dhe udhëheqësit e komunitetit dëshirojnë t’i ndihmojnë të rinjtë muslimanë t’i kuptojnë këto çështje në dritën e mësimeve normative islame, ata duhet t’i trajtojnë këto tema ballë për ballë.

Të rinjtë duhet të trajtohen me mendim dhe qëllim. Pjesëmarrësit përmendën se dëgjuan nga të rinjtë se u thanë, “ju meritoni të përdhunoheni sepse nuk mbuloni” ose “depresioni është haram”. Angazhimi pozitiv i të rinjve është kritik.

Edukatorët muslimanë janë të vlefshëm në fillimin e këtyre bisedave. Nëse bisedat nisin me fokus në realitetin e një situate – jo e mirë apo e keqe, e drejtë apo e gabuar – të rinjtë do të fillojnë të vijnë në tryezë dhe të ndajnë përvojat. Pasi të krijohet një besim themelor, edukatorët muslimanë mund të flasin nga përvoja dhe t’i lidhin bisedat përsëri me Kuranin dhe Hadithin.

Rekomandimet kryesore

  1. Adresoni stigmën, frikën dhe mohimin

Grupet e synuara të shoqërisë: Bordet e xhamive, anëtarët e komisionit arsimor, imamët dhe prindërit

Rekomandim: Ofroni një deri në dy seminare të aftësive prindërore në vit, të cilat përfshijnë sa vijon:

– Edukimi dhe ndërgjegjësimi ndaj drogës

– Shenjat dhe simptomat e përdorimit të drogës dhe varësisë – Si të parandaloni përdorimin e drogës

– Ku të merrni ndihmë për përdorimin e drogës dhe varësinë

– Si të komunikoni pozitivisht me fëmijët dhe adoleshentët për drogën

– Aftësitë pozitive prindërore – kundrejt turpit ose abuzimit emocional

  1. Adresimi i mungesës së vetëdijes për burimet e disponueshme

Grupet e synuara të shoqërisë: Bordet e xhamive, organizatat kombëtare muslimane

Rekomandim: Në një periudhë disa mujore, hulumtoni dhe zhvilloni një listë të linjave ndihmëse, shëndetit mendor, burimeve të përdorimit të drogës dhe substancave të tjera narkotike. Jini prezent edhe në rrjetet sociale me artikuj të ndryshëm të cilët flasin kryesisht për shëndetin mendor, trajtimin e drogës dhe burimet e parandalimit.

  1. Adresimi i mungesës së kapaciteteve për të adresuar sfidat e shëndetit mendor

Grupet e synuara të shoqërisë: Komitetet arsimore të xhamive, bordet e xhamive, organizatat profesionale miuslimane të shëndetit mendor, imamët, vullnetarët e komunitetit, prindërit

Rekomandim: Organizoni një seminar për Certifikatat e Ndihmës së Parë për shëndetin mendor një herë në vit për komunitetin tuaj—veçanërisht për Imamin dhe drejtorin e të rinjve. Kjo është për të ndërtuar kapacitete në komunitet për të njohur shenjat bazë të nevojave të shëndetit mendor dhe për të ndihmuar njerëzit të kërkojnë mbështetje profesionale. Nëse burimet lejojnë, investoni në trajnimin e dy anëtarëve të komunitetit për të qenë trajnerë.

  1. Adresoni tjetërsimin e të rinjve

Grupet e synuara të shoqërisë: Imamët, drejtorët e të rinjve dhe bordet e xhamive

Rekomandim: U siguroni imamëve dhe menaxherëve të projekteve që kanë të bëjnë me të rinjtë trajnime për:

– Aftësitë bazë të këshillimit

– Si të kontrolloni për sëmundje mendore

– Burime referimi për shëndetin mendor dhe trajtimin dhe edukimin nga droga

– Ndihmën e parë të shëndetit mendor

Përktheu:

Nisma për zhvillimin e predikuesve – thirrësve | Thirrja.org