Diskursi publik mbi seksualitetin gjatë dekadave të fundit ka paraqitur sfida për komunitetet fetare. Sot, etika islame mbi seksualitetin dhe gjininë kundërshtohet nga disa pikëpamje shoqërore të njohura kohët e fundit, duke shkaktuar tension për muslimanët midis besimeve të tyre fetare dhe pritjeve shoqërore. Në të njëjtën kohë, mosmiratimi publik i praktikave, besimeve dhe avokimit të agjendës LGBTQ po përballet gjithnjë e më shumë me akuza për intolerancë dhe akuza të pajustifikuara për fanatizëm. Akoma më shqetësuese, ka një shtytje në rritje për të promovuar vlerat e përqendruara të LGBTQ te fëmijët përmes legjislacionit dhe rregulloreve, duke shpërfillur pëlqimin e prindërve dhe duke u mohuar prindërve dhe fëmijëve mundësinë për të shprehur kundërshtimin e tyre të ndërgjegjshëm. Politika të tilla përmbysin agjencinë e prindërve muslimanë për t’u mësuar fëmijëve të tyre etikën seksuale të bazuar në fe, shkelin të drejtën e tyre kushtetuese për të praktikuar lirisht fenë e tyre dhe kontribuojnë në një atmosferë intolerance ndaj komuniteteve fetare.
Ne jemi studiues dhe predikues muslimanë që përfaqësojmë një gamë të ndryshme shkollash teologjike. Më poshtë është artikulimi ynë kolektiv, unik i pozicionit të Islamit mbi etikën seksuale dhe gjinore. Si një pakicë fetare që përjeton shpesh fanatizëm dhe përjashtim, ne hedhim poshtë nocionin se mosmarrëveshja morale përbën intolerancë ose nxitje të dhunës. Ne afirmojmë të drejtën tonë për të shprehur bindjet tona, duke njohur njëkohësisht detyrimin tonë kushtetues për të ekzistuar në mënyrë paqësore me ata bindjet e të cilëve ndryshojnë nga tonat.
Burimi i moralit për muslimanët
Kërkesa më thelbësore për pranimin e Islamit është t’i nënshtrohesh Zotit plotësisht, vullnetarisht dhe me dashuri. Zoti thotë: “Nuk i takon asnjë besimtari apo besimtareje të vërtetë që, kur Allahu dhe i Dërguari i Tij vendosin për një çështje, ata të kenë të drejtë të zgjedhin në atë çështje të tyren. Kush e kundërshton Allahun dhe të Dërguarin e Tij, ai me siguri ka humbur.” (Kuran, el-Ahzab:36). Duke iu nënshtruar Zotit, ne deklarojmë se vetëm Ai zotëron dituri dhe urtësi absolute. Prandaj, nga ky parashtrim del se burimi dhe baza përfundimtare e moralit është udhëzimi hyjnor, jo vetëm arsyeja apo prirjet shoqërore.
Islami gëzon një traditë të pasur jurisprudence që lejon perspektiva të ndryshme dhe përshtat norma të ndryshme kulturore. Megjithatë, parime të veçanta që janë të shprehura në mënyrë eksplicite në shpallje, të njohura si elementë të domosdoshëm të Islamit, dhe për të cilat bien dakord njëzëri nga studiues të kualifikuar, konsiderohen të pandryshueshme dhe nuk janë të hapura për rishikim nga asnjë person apo ent, duke përfshirë autoritetet më të larta fetare. Siç pohon Zoti: “Të përkryera janë fjalët e Zotit tënd në vërtetësi dhe drejtësi; fjalët e Tij askush nuk mund t’i ndryshojë. Ai dëgjon çdo gjë dhe di çdo gjë.” (Kuran, En’am: 115).
Pozicioni i Islamit mbi seksualitetin dhe gjininë
Me një dekret të Zotit, marrëdhëniet seksuale lejohen brenda kufijve të martesës dhe martesa mund të ndodhë vetëm midis një burri dhe një gruaje. Në Kuran, Zoti i dënon në mënyrë eksplicite marrëdhëniet seksuale me të njëjtin seks (shih, p.sh., Kuran, Nisa’: 16, al-A‘raf: 80-83 dhe al-Naml: 55-58). Për më tepër, aktet seksuale paramartesore dhe jashtëmartesore janë të ndaluara në Islam. Siç shpjegon Zoti, “ Dhe mos iu qasni kurvërisë, se ajo është shfrenim dhe rrugë e shëmtuar! ” (Kuran, el-Isra’: 32). Këto aspekte të Islamit janë vendosur pa mëdyshje në Kuran, në mësimet e Profetit Muhamed (paqja qoftë mbi të) dhe në një zinxhir të traditës së dijetarëve që përfshin katërmbëdhjetë shekuj. Si rezultat, ato kanë fituar statusin e konsensusit fetar (ixhma‘) dhe njihen si komponenta përbërëse të besimit të njohur për trupin e përgjithshëm të muslimanëve.
Zoti e përcaktoi njerëzimin si të përbërë nga meshkuj dhe femra dhe deklaroi se Ai “… i krijoi [njerëzit] nga një mashkull dhe një femër dhe i bëri [ata] në popuj dhe fise që të njiheni me njëri-tjetrin” (Kuran, el-Huxhurat : 13; shih edhe Nexhm: 45). Islami pohon se burrat dhe gratë janë shpirtërisht të barabartë para Zotit, edhe pse secili ka karakteristika dhe role të ndryshme. Profeti Muhamed (paqja qoftë mbi të) i referohej grave si homologe ekuivalente të burrave. Megjithatë, ai (paqja qoftë mbi të) dënoi në mënyrë eksplicite imitimin e paraqitjes së gjinisë së kundërt. Më tej, Zoti i bën thirrje njerëzimit që të respektojë urtësinë e Tij në krijim (shih, p.sh., Kuran, Nisa’: 119). Si i tillë, si rregull i përgjithshëm, Islami ndalon rreptësisht procedurat mjekësore që synojnë të ndryshojnë gjininë e individëve të shëndetshëm, pavarësisht nëse procedura të tilla quhen ndërhyrje “afirmuese” gjinore apo ndërhyrje “konfirmuese” gjinore. Për individët e lindur me paqartësi biologjike, siç janë çrregullimet e zhvillimit seksual, Islami i lejon ata të kërkojnë kujdes mjekësor për arsye korrigjuese.
Islami bën dallimin ndërmjet ndjenjave, veprimeve dhe identitetit. Perëndia i mban individët përgjegjës për fjalët dhe veprimet e tyre, jo për mendimet dhe ndjenjat e tyre të pavullnetshme. Siç ka thënë Pejgamberi ynë (paqja qoftë mbi të): “Zoti i ka falur muslimanët për atë që ata mendojnë, përderisa ata nuk flasin apo veprojnë sipas saj” (Buhariu, 2528).
Në Islam, veprimet mëkatare të një individi nuk diktojnë dhe nuk duhet të diktojnë identitetin e tij/saj. Si e tillë, është e palejueshme që muslimanët të krenohen me identifikimin që mund tu vije nga etiketat që i kategorizojnë ata sipas mëkateve të tyre. Është e rëndësishme të theksohet se qëndrimi i Islamit ndaj marrëdhënieve seksuale të paligjshme shkon paralelisht me mbrojtjen dhe promovimin e të drejtës së individit për privatësi. Islami ndalon ndërhyrjen në jetën private të të tjerëve dhe dekurajon zbulimin publik të sjelljes seksuale (shih, p.sh., Kuran, Huxhurat: 12 dhe Nur: 19).
Ne e pranojmë se disa grupe fetare kanë riinterpretuar ose rishikuar doktrinën fetare për të qenë grupe përfshirëse të ideologjisë LGBTQ. Komuniteti musliman nuk është i imunizuar ndaj presioneve të tilla. Në të vërtetë, disa janë përpjekur të riinterpretojnë tekstet islame në favor të afirmimit të LGBTQ. Ne refuzojmë kategorikisht përpjekje të tilla si teologjikisht të pambrojtura, sepse këto aspekte të etikës seksuale bien brenda kategorisë së parimeve të pandryshueshme dhe për këtë arsye nuk janë subjekt i rishikimit.
E drejta jonë kushtetuese për të mbajtur pikëpamjet tona
Ne e pranojmë se kodi ynë moral bie ndesh me qëllimet e përkrahësve të LGBTQ. Ne gjithashtu njohim të drejtën e tyre kushtetuese për të jetuar në paqe dhe pa abuzime. Megjithatë, ne theksojmë të drejtat tona të dhëna nga Zoti dhe të drejtat kushtetuese na garantojnë të mbajmë, jetojmë dhe promovojmë besimet tona fetare në mënyrën më të mirë (Kuran, Nahl: 125) pa frikë nga hakmarrja ligjore ose margjinalizimi sistematik. Bashkëjetesa paqësore nuk kërkon marrëveshje, pranim, afirmim, promovim ose festim. Ne refuzojmë zgjedhjen e rreme midis nënshtrimit ndaj presioneve sociale për të adoptuar pikëpamje në kundërshtim me bindjet tona ose përballjes me akuza të pabaza të fanatizmit. Ultimatume të tilla shtrënguese minojnë perspektivat për bashkëjetesë harmonike.
Ne u bëjmë thirrje politikëbërësve që të mbrojnë të drejtën tonë kushtetuese për të praktikuar lirisht besimet tona fetare, pa frikë nga ngacmimi, dhe të kundërshtojnë çdo legjislacion që synon të mbysë liritë fetare të komuniteteve fetare. Në përputhje me pretendimin tonë për mospartizim (mos ndarje në grupe më të vogla), ne jemi të përkushtuar të punojmë me individë të të gjitha përkatësive fetare dhe politike për të mbrojtur të drejtën kushtetuese të komuniteteve fetare për të jetuar sipas bindjeve të tyre fetare dhe për të mbështetur drejtësinë për të gjithë.
Për Komunitetin tonë Musliman
Ne i nxisim personaliteet publike muslimane që të mbështesin shenjtërinë e besimit tonë dhe të përmbahen nga deklarimet e gabuara në emër të Islamit. Ne refuzojmë çdo përpjekje për t’i atribuar islamit pozicione në lidhje me etikën seksuale dhe gjinore që bien ndesh me mësimet e vërtetuara islame. Për të qenë të qartë, ne nuk mund të mbivlerësojmë pasojat e dëmshme shpirtërore për ata që me qëllim refuzojnë, mbrojnë refuzimin ose keqinterpretojnë vullnetin e Zotit, pasi duke vepruar kështu ata rrezikojnë statusin e tyre si besimtarë (Kuran, el-En’am: 21).
Për ata prej nesh që luftojnë me dëshirat që bien jashtë kufijve të vendosur nga Zoti: dijeni se edhe më të drejtët mund të bëjnë mëkate dhe se çdo musliman, sado mëkatar qoftë, ka potencialin për t’u falur. Praktikimi i vetëpërmbajtjes në përkushtim ndaj Zotit konsiderohet heroik. Shpërblimi i tij shpirtëror rritet proporcionalisht me nivelin e luftës së përfshirë. Qëllimi ynë përfundimtar është t’i japim përparësi përkushtimit ndaj Zotit mbi dëshirat tona dhe të mos sakrifikojmë besimin tonë. I lutemi Zotit që të na japë forcën e nevojshme dhe angazhimin e palëkundur për të përmbushur idealet tona. Le të gjejmë paqen dhe kënaqësinë e brendshme përmes nënshtrimit me dashuri dhe Zoti na vlerësoftë të denjë për t’u numëruar ndër besimtarët, titujt më të nderuar.
Solli në shqip: kohaislame.com
Të nënshkruarit:
Lista e nënshkruesve u përditësua më 30 maj 2023 në orën 19:01 ET.
Shaykh Tameem Ahmadi
Nur Institute
Shaykh Hatem al-Haj, PhD
Assembly of Muslim Jurists of America
Shaykh Salah al-Sawy, PhD
Assembly of Muslim Jurists of America
Shaykh Ammar Alshukry
AlMaghrib Institute
Professor Ovamir Anjum, PhD
Ummatics Institute
Ustadha Zaynab Ansari
Tayseer Seminary
Imam Navaid Aziz
Islamic Information Society of Calgary
Shaykh Jamal Badawi, PhD
Fiqh Council of North America
Professor Ihsan Bagby, PhD
Fiqh Council of North America
Shaykh Nomaan Baig
Institute of Knowledge
Shaykh Waleed Basyouni, PhD
AlMaghrib Institute
Shaykh Ahmed Billoo
Institute of Knowledge
Imam Yaser Birjas
Valley Ranch Islamic Center
Professor Jonathan Brown, PhD
Georgetown University
Canadian Council of Imams
Representing 80 Canadian Imams
Professor Sharif El-Tobgui, PhD
Boston Islamic Seminary
Shaykh Alauddin Elbakri
Tawasaw
Shaykh Shadee Elmasry, PhD
NBIC Safina Society
Shaykh Mohammad Elshinawy
Mishkah University
Imam Tom Facchine
Yaqeen Institute for Islamic Research
Shaykh Yasir Fahmy
Prophetic Living
Shaykh Mohammed Faqih
Memphis Islamic Center
Shaykh Yassir Fazzaga
Memphis Islamic Center
Shaykha Hanaa Gamal
Fiqh Council of the Islamic Society of Greater Houston
Professor Abdullah Bin Hamid Ali, PhD
Zaytuna College
Shaykh Suleiman Hani
AlMaghrib Institute
Shaykh Asif Hirani, PhD
Islamic Circle of North America
Shaykh Omar Husain, PhD, LPC
Shaykh AbdulNasir Jangda
Qalam Institute
Shaykh Abdur Rahman Khan
The Shariah Council of Islamic Circle of North America
Shaykh Ahmad Kutty
Ustadha Fatima Lette
Qalam Institute
Shaykh Mohammed Amin Kholwadia
Darul Qasim College
Shaykh Hamzah Maqbul
Ribat Institute
Ustadh AbdelRahman Murphy
Roots Community
Shaykha Ieasha Prime
Barakah Inc. Leadership Institute
Shaykh Yasir Qadhi, PhD
Islamic Seminary of America
Shaykh Yahya Rhodus, PhD
Al-Maqasid Islamic Seminary
Imam Jihad Saafir
Islah LA
Ustadha Aatifa Shareef, LPC
Qalam Institute
Shaykh Muzzamil Siddiqi, PhD
Fiqh Council of North America
Imam Syed Soharwardy
Islamic Supreme Council of Canada
Shaykh Zulfiqar Ali Shah, PhD
Fiqh Council of North America
Shaykh Omar Suleiman, PhD
Yaqeen Institute for Islamic Research
Ustadh Amjad Tarsin
Al-Maqasid Islamic Seminary
Shaykh Saad Tasleem
AlMaghrib Institute
Shaykh Mustafa Umar
California Islamic University
Ustadh Mobeen Vaid
Shaykh Abdullah Waheed
Miftaah Institute
Mufti Abdul Rahman Waheed
Miftaah Institute
Imam Siraj Wahhaj
Al-Taqwa Mosque (Brooklyn, NY)
Shaykh Dawud Walid
Shaykha Aysha Wazwaz, PhD
Gems of Light Institute
Imam Suhaib Webb
Institute of Sacred Sciences
Shaykh Tahir Wyatt, PhD
United Muslim Masjid
Shaykha Haifaa Younis, MD
Jannah Institute
Shaykh Jamaal Zarabozo
Shaykh Abu Zayd, PhD
Quran Literacy Institute
Shaykh Furhan Zubairi
Institute of Knowledge
Signatures Added On May 24, 2023
Imam Qutaibah Abbasi
DeSoto House of Peace Mosque
Shaykh Taha Abdul-Basser
Imam Yusuf Abdulle
Islamic Association of North America
Imam AbdurRahman Ahmad
Islamic Center of New England.
Shaykh Tanweer Ahmed
Hillside Islamic Center
Shaykh Abdullah Al-Mahmudi
Muslim Unity Center
Imam Mowlid Ali
As-Sadique Islamic Center
Shaykh Umer Ansari
Northside Islamic Center of San Antonio
Imam Akram Baioumy
Imam Nadim Bashir
East Plano Islamic Center
Imam Kemal Cecunjanin
Shaykh Ismaeel Chartier
Sunna Institute
Sheikh Aqib Choudhury
Shaykh Chad Earl
Islamic Center of Maryland
Imam John Ederer
Muslim Community Center of Charlotte
Imam Ismail Fenni
Yusuf Mosque
Ustadh Ayman Hammous, PhD
Executive director of Muslim American Society
Shaykh Ikramul Haq
Masjid Al-Islam (Rhode Island)
Shaykh Abdullah Hatia
Halton Islamic Association
Imam Mohamed Herbert
Legacy International High School
Ustadh Iyad Hilal
Alarqam Institute
Imam Ibrahim Hindy
Ustadh Shakiel Humayun
NYC Muslim Center
Shaykh Noman Hussain
Oasis Chicago
Professor Muzammil Hussain, PhD
Shaykh Osama Ibrahim
Islamic Society of Palm Springs
Professor Seema Imam, EdD
Shaykh Auda Jasser, PhD
Muslim Association of Canada
Shaykh AbdulRazzak Junaid
Islamic Center of Nashville
Imam Umar Kabiruddin
Al Salaam Academy
Imam Abdirahman Kariye
Dar Al Farooq Center
Imam Musleh Khan
Islamic Institute of Toronto
Shaykh Zaid Khan
Institute of Knowledge
Imam Salah Mahmoud
Islamic Center of Frisco
Shaykh Mamdouh Mahmoud, PhD
Islamic society of greater Houston
Imam Fuad Mohamed
Muslim American Society (Bay Area)
Shaykh Rihabi Mohamed Rihabi, PhD
Shaykh Ahmed Mohamed, PhD
Islamic Society of Central Jersey
Mufti Wahaajuddin Mohammed
Tawheed Center (TN)
Sheikh Uzair Mohsin
Islamic Association of Collin County
Shaykh Suhail Mulla
Islamic Society of West Valley
Shaykh Abdullah Mullanee
Lubab Academy
Imam Irshad Osman
Danforth Islamic Centre
Mufti Nayef Patel
Masjid Arqam
Chaplain Tricia Pethic
Muslim Prisoner Project
Shaykh Usman Qamar
Wijhah Initiative
Imam Hamid Raza
Al-Ansar Center
Ustadh Zuhair Shaath
Chino Valley Islamic Center
Imam Farhan Siddiqi
Dar Al-Hijrah Islamic Center
Shaykh Khalil Skafi
Sunni Muslim
Shaykh Mikaeel Ahmed Smith
Qalam Institute
Ustadh Ahmed Soboh
Islamic Shura Council of Southern California
Ustadh Fahad Tasleem
Sapience Institute
Shaykh Suhel Teli
Darul Uloom New York
Shaykh Azfar Uddin
Islamic Foundation North
Shaykh Osman Umarji, PhD
Yaqeen Institute
Shaykh Ibad Wali
Sacred Knowledge Inc.
Signatures Added On May 26, 2023
Shaykh Ramzy Ajem
Masjid Vaughan
Shaykh Yasser Albaz
DAR Foundation
Shaykh Rizwan Ali, PhD
Islamic Center of Naperville
Imam Mohamed Badawy
Islamic Association of Raleigh
Shaykh Osama Bahloul, PhD
Fiqh Council of North America
Imam Mohamed Bendame, PhD
MAC, Kitchener Masjid
Shaykh Mongy El-Quesny
Northwest Indiana Islamic Center
Shaykh Mohammed ElFarooqui
Islamic Society of Greater Houston
Imam Mohamed Elghobashy
Muslim Association of Greater Rockford
Imam Sulaimaan Hamed
Atlanta Masjid of Al-Islam
Imam Ameer Hamza
Islamic Society of Milwaukee
Imam Muhammad Haq
American Society for Islamic Awareness
Imam Taha Hassane
Islamic Center of San Diego
Shaykh Omar Hedroug
Islamic Center of Naperville
Imam Majed Jarrar
Siraj Institute
Ustadh Waheed Jensen, MD, PhD
A Way Beyond the Rainbow
Imam Ali Jomha
Canadian Islamic Center
Imam Muhammad Kamruzzaman
Danforth Community Centre
Imam Hasan Khalil
Islamic School of Irving
Shaykha Zakia Khalil
Hajar Institute
Imam Ahmad Khalil
MAC, Ottawa
Imam Mustapha Kifah
Council of Imams and Scholars of Greater Chicago
Mufti Wasim Khan
ISRA Foundation (Plano, TX)
Imam Safi Khan
Roots Community
Ustadh Adrian Ashir Kirk
Measured Tones Institute of Quran
Professor Rihabi Mohamed, PhD
Quranic Performance
Shaykh Ahmed M. Mohamed, PhD
Islamic Society of Central Jersey
Mufti Abdullah Nana
Islamic Society of Mill Valley
Shaykh Abdullah Oduro
Coppell Islamic Center
Shaykh Sadique Pathan
Al Rashid Mosque
Imam Omer Rangoonwala, Esq.
Shaykh Abdulaziz Rasoul
ISNA Schools and I3 Institute
Shaykh Osama Salama
Islamic Society of Palm Springs
Shaykh Ahmad Saleem
Hamzah Islamic Center (Atlanta, GA)
Mawlana Mushtaq Shaikh
Masjid Bilal Muslim Association
Shaykh Huzaifah Siddiqui
Islamic Society of Akron and Kent
Mufti Mohammad Shibli Siddiqui
Humble Islamic Center
Shaykh Essam Tawfik
Islamic Leadership Institute of America
Shaykh Mehmet Usta
i3 Institute
Signatures Added On May 30, 2023
Imam Aladin Abulhassan, PhD
Council of Shia Muslim Scholars of North America
Shaykh Hussein Afeefy, PhD
Shaykh Hashim Ahmad
Institute of Knowledge
Imam Haroon Ahmed
Masjid Uthman (IL)
Imam Moustafa Al-Qazwini, PhD
Islamic Educational Center of Orange County
Shaykh Ali Ali, PhD
Muslim Community of Western Suburbs (MI)
Shaykh Saber Alkilani, Phd
Islamic Association of Sault Ste Marie (ON)
Shaykh Main Alqudah, PhD
Guidance College
Shaykh Anwar Arafat
Islamic Association of Greater Memphis
Shaykh Tarik Ata
Orange County Islamic Foundation
Ustadh Abdullatif Bakbak
Muslim Association of Canada
Shaykh Sheryar Bashir
Al-Ihsan Educational foundation
Shaykh Jamel Ben Ameur, PhD
Imam ShemsAdeen Ben-Masaud
Crescent View Academy
Ustadha Tuscany Bernier
Imam Hamza Bilgic
Salaam Islamic Center
Shaykh Numaan Cheema
Darul Uloom Central Jersey
Shaykh Mukhtar Curtis, PhD
Imam Bachir Djehiche, PhD
Guidance Collage
Professor Abdelhafid Djemil, PhD
President Majlis Ash-Shura of NY
Imam Imad Enchassi, PhD
Islamic Society of Greater Oklahoma City
Ustath Mohammed Hannini
Alarqam Institute
Shaykh Saad Haque
Zakaria Islamic Academy
Shaykh Anisul Haque
Shaykh Samir Hussain
Fahm Education
Shaykh Ismaael Iqbal
Ihya Foundation
Shaykh Hussain Kamani
Qalam Institute
Imam Faisal Khan
Quba Institute of New York
Imam Muhammad Kolila
Denver Islamic Society
Shaykh Ibrahim Ma
Chinese Muslim Association of North America
Ustadh Feras Marish
DAR Foundation
Shaykh Taha Masood
Al-Ihsan Educational Foundation
Ustadha Yasmin Mogahed
Shaykh Abdulhakim Mohamed, PhD
North American Imams Federation
Imam Yahya Momla
The BC Muslim Association
Imam Salahuddin Muhammad, DMin
As Salaam Islamic Center
Shaykh Saifullah Muhammad
Northwest Islamic Community Center (MN)
Imam Bashir Mundi
West Cobb Islamic Center (GA)
Shaykh Mohamed Mursal
Islamic Association Of North America
Imam Abdus-Salaam Musa, DMin
South East Queens Muslim Collective
Shaykh Tariq Musleh
The Mecca Center
Ustadh Muneeb Nasir
Olive Tree Foundation
Shaykh Shakib Nawabi
Darululoom San Diego
Shaykh Hamza Palya
Sacred Knowledge Institute
Shaykh Rizwaan Patel
Darul Ifta Rockford
Ustath Yousef Salam
Straight Struggle
Imam Mohamed Sayed
Islamic Center of Bloomington
Shaykh Ali Sbeiti
Imam Hafiz Shafique
Masjid AlQuran (WI)
Imam Jamal Shah
Nabvi Mosque (NY)
Shaykh Zubair Sidyot
Lethbridge Muslim Association
Imam Jamal Taleb, PhD
Canadian Islamic Center
Imam Sami Zaharna
Muslim Family Center (MD)